آسیاب گاستروبک مدل 42601

GASTROBACK Coffee Grinder 42601

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • توان مصرفی: 200 وات
  • نحوه عملکرد: چرخشی
  • مقدار آسیاب در هر دقیقه: 150 گرم در دقیقه
فروشنده فروشنده: باری بام
آماده ارسال ناموجود
رنگ: بژ
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

معرفی آسیاب گاستروبک مدل GASTROBACK 42601

آسیاب گاستروبک مدل 42601 دستگاهی خوش‌ساخت، با طراحی ارگانیک و کارایی جذاب انتخابی مناسب جهت انجام فرایند روزمره تهیه پودرقهوه است. توان 200 واتی این آسیاب قهوه با بهره‌گیری از تیغه دو‌پره از جنس استیل ضد‌زنگ و مخزنی با ظرفیت 90 گرم آماده انجام فرایند تهیه پودر قهوه با حفظ اصالت عطر و طعم آن خواهد بود. پنل دستگاه شامل دو بخش است؛ یک بخش جهت تهیه پودر از ریز تا درشت برای تهیه نوشیدنی دلخواه و بخش دیگر جهت تعیین میزان پودر قهوه لازم برای تعداد فنجان مورد نظر در بین بازه 2 تا 12 عدد می‌باشد. محفظه داخلی دستگاه از جنس استیل ضدزنگ بوده که علاوه بر حفظ عطر و طعم قهوه، با قابلیت جابجایی آسان به راحتی نظافت خواهد شد. به‌وسیله این دستگاه علاوه بر تهیه پودر قهوه امکان آسیاب انواع ادویه را نیز خواهید داشت. پس از اتمام فرایند سیم برق دستگاه درون محفظه تعبیه شده آن جمع خواهد شد. برخورداری از پایه ضد‌لغزش ایمنی انجام فرایند را متضمن می‌شود.

تهیه انواع پودر با آسیاب گاستروبک

آسیاب ۴۲۶۰۱ گاستروبک دارای موتوری توانمند است که پودر کردن، ریز کردن و آسیاب کردن انواع دانه­‌های قهوه، هل، زیره، فلفل سیاه، دانه آفتاب‌گردان، همچنین بذر گشنیز و چوب دارچین، نعنا خشک و انواع گیاهان دارویی و سایر سبزیجات معطر را با استفاده از تیغه­ دو پره تعبیه شده در خود به انجام می‌رساند. توان مصرفی ۲۰۰ واتی این محصول به شما ترکیبی یک دست و هم اندازه را ارائه می­‌کند. همچنین میزان صدای تولیدی ۸۰ دسی بل دستگاه موجب شده انجام عملکرد در سکوت بیشتری صورت بگیرد.

طراحی ارگونومیک

طراحی فشرده و جمع و جور این آسیاب موجب شده است تا امکان قراردهی دستگاه در انواع بخش‌های آشپزخانه فراهم شود. تعبیه محفظه برای قرار دادن کابل برق در حفظ و نگهداری دستگاه و هچنین ایجاد نظم در محیط تاثیر بسزایی می‌گذارد. طراحی جذاب با ترکیب رنگ سیلور و روکش کروم برای دکمه چرخشی تنظیم سطح آسیاب زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است. از آنجایی‌که جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است شستشوی آن نیز پس از هربار انجام فرایند به‌آسانی انجام می‌گیرد. وزن ۱.۱۶ کیلوگرمی این دستگاه سبک، جابجایی و کارکرد با آن را بی دردسرتر از همیشه می‌کند. قطعات جداشونده این محصول قابلیت شستشو در داخل ماشین ظرفشویی را دارند.

تضمین ایمنی در ساخت آسیاب

برخورداری از پایه پلاستیکی ضد‌لغزش برای جلوگیری از جابجایی دستگاه در حین انجام فعالیت و همچنین استفاده از سیستم ایمنی نصب صحیح قطعات برای جلوگیری بروز هرگونه حادثه از مزایای تولید ایمن این محصول است. به‌­کارگیری یک درپوش شفاف، مشاهده مواد غذایی درون آسیاب را ممکن کرده و دیگر نیازی به باز کردن درب دستگاه برای بررسی دانه­‌های آسیاب شده نیست.

مشخصات کلی
توان مصرفی
200 وات
نحوه عملکرد
چرخشی
مقدار آسیاب در هر دقیقه
150 گرم در دقیقه
ظرفیت مخزن قهوه
90 گرم
جنس بدنه
پلاستیک
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
سیستم قفل ایمنی
تنظیم سرعت
سایر مشخصات
5 درجه برای آسیاب کردن
آماده سازی قهوه برای 12 فنجان
مختص آسیاب کردن دانه های قهوه و ادویه جات
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه
1.16 کیلوگرم
ابعاد دستگاه
12 × 10.2 × 21.8 سانتیمتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...