آبمیوه گیری گاستروبک فوق حرفه اي مدل 40152

GASTROBACK Juicer 40152

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • نوع کارکرد: چهار کاره
  • توان مصرفی: 1300 وات
  • مخلوط کن: دارد
فروشنده فروشنده: باری بام
آماده ارسال ناموجود
رنگ: استیل
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
17,257,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبمیوه گیری گاستروبک مدل 40152 یک دستگاه 4 کاره و جزو محصولات محبوب کمپانی گاستروبک آلمان می باشد. این دستگاه به غیر از آبمیوه گیری امکانات خردکن، آسیاب و مخلوط کن را نیز دارد. موتور حرفه ای 1300 واتی و کم صدا و بدنه مقاوم تمام استیل و پایه های ضد لغزش این دستگاه را جزو کاملترین ها و بهترینها قرار داده است.

محصولات مرتبط

بررسی آبمیوه گیری 4 کاره گاستروبک مدل 40152

آبمیوه گیری دیجیتال چندکاره گاستروبک مدل 40152 ساخت شرکت گاستروبک آلمان می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. مهم ترین ویژه گی این ابمیوه گیری توان بالای ان است و از موتور 1300 وات برخوردار است که امکان ابگیری هر نوع میوه ای را برای شما فراهم می کند.این دستگاه دارای بدنه ای از جنس استیل می باشد که استحکام و دوام آن را تضمین کرده روی بدنه آبمیوه گیری چندکاره و دیجیتال Gastroback یک کلید ولومی برای روشن و خاموش کردن دستگاه و همچنین کلیدهایی برای تنظیم سرعت آن در نظر گرفته شده است که می توانید سرعت دستگاه را تا 5 درجه تنظیم نمایید.

به همراه دستگاه آبمیوه گیری قطعات مخلوط کن و خردکن ارائه شده است که می توانید با استفاده از آن ها انواع مواد غذایی را با یکدیگر مخلوط کرده و یا پوره و خرد نمایید.این ابمیوه گیر می تواند اب میوه و تفاله را از هم جدا کند و برای این منظور یک مخزن تفاله 2.0 لیتری و یک مخزن ابمیوه 1.2 لیتری برای ان در نظر گرفته شده است.هم چنین دارای سیستم ضد چکه است و محیط اطراف ان در هنگام استفاده کثیف نخواهد شد.پایه های ان نیز ضد لغزش هستند و از به وجود امدن لرزش و صدای اضافی در هنگام کار جلوگیری خواهند کرد.

 قابلیت خردکن

خردکن یکی از لوازم پر کاربرد در اشپزخانه است که با توجه به توان 1300 واتی این دستگاه برای ان در نظر گرفته شده است.کافیست قطعه مخصوص خردکن را بر روی موتور نصب کرده و از ان به مانند یک خردکن حرفه ای برای خرد کردن انواع سبزی، پیاز و هر انچه که در نظر دارید استفاده کنید.ظرفیت خردکن 0.5 لیتر است و برای خردکردن انواع مواد غذایی برای مصارف خانگی بسیار مناسب است.

 قابلیت اسیاب کردن

با وجود این ابمیوه گیری 4 کاره گاستروبک 40152 دیگر نیازی به اسیاب برقی به صورت جداگانه نخواهید داشت.قطعه اسیاب ان از جنس شیشه و استیل است و با قرار دادن ان بر روی موتور می توانید دارچین ، زرد چوبه و ... را به خوبی اسیاب کنید.ظرفیت مخزن اسیاب 0.2 لیتر است و می توان تا 150 گرم دانه های قهوه را در ان قرار دهید.

 مخلوط کن

یکی دیگر از کارایی های این ابمیوه گیری گاستروبک قابلیت مخلوط کردن است که با استفاده از پارچ بسیار با کیفیتی که برای ان در نظر گرفته شده است این کار امکان پذیر است.جنس پارچ از شیشه بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما است و می توان به راحتی در ان میوه های یخ زده و حتی مواد داغ را نیز در ان قرار داد.جنس تیغه های مخلوط کن در ابمیوه گیر 40152 گاستروبک به مانند خردکن و اسیاب ان از استیل با پوشش تیتانیومی است که بسیار مقاوم و با دوام هستند.حتی نوع طراحی تیغه نیز به صورت 4 لبه است تا بتوان به راحتی مخلوط های یک دستی را در کمترین زمان با ان تهیه کرد.

 

برای ابگیری انواع میوه ها باید انها را در تکه های کوچک برش بزنید.قطر دهانه این ابمیوه گیری 84 میلی متر است تا به راحتی بتوانید تکه های بزرگتری از میوه ها را در داخل ان قرار دهید.بنابراین می توانید یک سیب متوسط را به صورت کامل در داخل ان قرار دهید و  به همین دلیل سرعت کار و استفاده از این دستگاه بسیار بالا است.

تیغه های تیزی که برای آبمیوه گیر چندکاره  Gastroback مدل 40152 در نظر گرفته شده از جنس تیتانیوم بوده و علاوه بر برندگی بالا از استحکام بی نظیری برخوردار است. به این ترتیب خرد کردن خشکبار و یخ و همچنین تهیه اسموتی های مختلف برای دوستداران این نوع از نوشیدنی ها بسیار ساده خواهد بود. برای این دستگاه پایه های ضد لغزشی از جنس پلاستیک طراحی شده که از حرکت کردن آبمیوه گیری برروی سطح جلوگیری می کند.

مشخصات کلی
نوع کارکرد
چهار کاره
توان مصرفی
1300 وات
مخلوط کن
خرد کن
آسیاب
سایز دهانه ورودی
84 میلی متر
تنظیمات سرعت
تعداد تنظیمات سرعت
5 سطح
مخزن آبمیوه گیری
گنجایش مخزن آب میوه گیری
2 لیتر
جنس بدنه
استیل
مخزن تفاله
توضیحات مخزن تفاله
پلاستیکی
جنس تیغه (صافی)
تیتانیوم+تیغه اسموتی
سیستم ضد چکه
سوئیچ ایمنی
طول سیم برق
1 متر
پایه ضد لغزش
سایر مشخصات
- موتور قوی 1300 وات کم صدا و بدون لغزش
- چهار کاره = آبمیوه گیری - مخلوط کن - خردکن - آسیاب
- قابلیت تنظیم سرعت برای سبزیجات و میوه های نرم تا سخت،
- قابلیت آبگیری سیب، هویج و سایر میوه ها در چند ثانیه بدون نیاز به برش آنها,
- خاموش شدن خودکار بعد از 20 دقیقه, سیستم جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه
3 کیلوگرم
ابعاد دستگاه
21 × 20 × 23 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...