چای ساز گاستروبک مدل GASTROBACK 42438

GASTROBACK TEA MAKER DESIGN TEA & MORE 42438

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • توان مصرفی: 1400 وات
  • جنس بدنه کتری: استیل و شیشه SCHOTT DURAN
  • ظرفیت کتری آب: 1.5 لیتر
فروشنده فروشنده: باری بام
آماده ارسال ناموجود
رنگ: استیل
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بررسی چای ساز گاستروبک مدل 42438

چای ساز گاستروبک مدل 42438 با طراحی جذاب و ارگونومیک و صدالبته عملکردی بی‌نظیر طرفداران این دستگاه را شگفت زده می‌کند. این چای ساز علاوه بر وظیفه اصلی خود یعنی دم آوردن و تهیه چای و همچنین انواع دم نوش، قادر است شما را در فرایند بخارپز کردن و یا تهیه غذا نیز یاری کند. بنابراین لازم به اشاره است که فرایندهایی چون تهیه یک سوپ ساده، غذای کودک و آب کردن شکلات همگی از طریق چای ساز گاستروبک مدل 42438 به آسانی امکان پذیر می‌باشد. توان 1400 واتی این دستگاه با برخورداری از سیستم گرمایشی المنت حرارتی مخفی قادر است انواع عملکرد را با بهره‌وری و کیفیت بالا همراه کند. 

طراحی یک کتری به تنهایی از جنس شیشه SCHOTT DURAN و با ظرفیت 1.5 لیتری موجب شده بتوانید علاوه بر تهیه چای امکان تهیه انواع دم نوش را نیز داشته باشید. کافی است گیاه موردنظر را درون فیلتر استیل این کتری ریخته و آن را داخل کتری قرار دهید، سپس به میزان مورد نظر خود آن را از آب پر کنید. فیلتر این چای ساز با برخورداری از یک دسته ضد حرارت، دارای کاربری‌ای ارگونومیک بوده که تفکیک و قراردهی آن‌را به آسان‌ترین شکل ممکن فراهم کرده است. علاوه بر این وجود یک ظرف 750 میلی‌لیتری شیشه‌ای با امکان قرار دهی در داخل کتری فرایند بخارپز کردن سبزیجات و تخم مرغ و تهیه سوپ و آب کردن شکلات را میسر می‌کند.

 اما در ادامه این تمام ویژگی‌های چای ساز گاستروبک مدل 42438 نیست؛ وجود برنامه‌های زمانی و دمایی مجزا به‌منظور تهیه 6 نوشیدنی و همچنین 4 برنامه جهت تهیه آب داغ، جوش آوری، ماست و غذای کودک، از این دستگاه یک چای ساز همه‌کاره و حرفه‌ای ساخته است. 

اطلاعات مربوط به تنظیمات ذکر شده بر روی نمایشگر LCD دستگاه به وضوح قابل مشاهده است. با بکارگیری نور LED در زیر هرکدام از دکمه‌ها علاوه بر ایجاد جلوه بصری زیبا، شما را در چند و چون استفاده از برنامه موردنظر خود به‌عنوان یک نشانگر قرار خواهد داد. گفتنی است

 چای ساز گاستروبک مدل 42438، امکان گرم نگه داشتن نوشیدنی تا میزان 60 دقیقه پس از دم کشیدن آن را نیز دارد. امکان شستشوی کتری و فیلتر دستگاه با توجه به قابلیت تفکیک و باز شدن آسان آنها به راحتی میسر خواهد بود.

مشخصات کلی
توان مصرفی
1400 وات
جنس بدنه کتری
استیل و شیشه SCHOTT DURAN
ظرفیت کتری آب
1.5 لیتر
قوری چای
جنس قوری
-
ظرفیت قوری چای
-
سایر مشخصات
فیلتر قابل شستشو و قابل تعویض
- قابلیت تنظیم دمااز ۴۰ تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد
- ۴ برنامه آشپزی: آب داغ – جوشیدن – ماست – غذای کودک
- ۶ برنامه چای: چای سبز – چای سیاه – چای گیاهی – اولانگ – چای سفید – چای یخی
- سینی استیل مخصوص قرار دادن فیلتر یا ظرف شیشه ای پخت
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه
1.56 کیلوگرم
ابعاد دستگاه
21 × .22.5 × 27.5 سانتیمتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...