توستر گاستروبک مدل 42394

Gastroback Toaster 42394

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تعداد درگاه قرارگیری نان: 1 عدد
  • قابلیت تنظیم حرارت: دارد
  • کشوی جمع آوری خرده نان: دارد
فروشنده فروشنده: باری بام
آماده ارسال ناموجود
رنگ: استیل
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
10,600,000
11%
9,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

معرفی توستر گاستروبک مدل 42394

توستر گاستروبک مدل GASTROBACK 42394 دستگاهی با طراحی شکیل و البته بادوام، کاربری ارگونومیک و عملکردی قدرتمند گزینه‌ای مناسب برای تهیه نان وعده‌ها و میان‌وعده‌های شما محسوب می‌شود. 

مصرف بالای نان در وعده‌های مختلف غذایی و نیاز به دسترسی سریع به آن موجب شده تا لزوم وجود توستر در هر محیط اعم از منزل و محل کار ضرورت پیدا کند. 

طراحی ساخت بدنه این توستر با بکارگیری متریال استیل ضد زنگ و پلاستیک، علاوه بر ایجاد جلوه بصری چشم‌نواز، استحکام و دوام دستگاه را نیز موجب شده است. بخش‌های پلاستیکی به کار رفته قسمت پایین  توستر گاستروبک فاقد ماده شیمیایی مضر BPA بوده که این امر سلامت نان تهیه شده را متضمن می‌شود.

 برخورداری از توان مصرفی 1500 واتی با تعبیه سیستم گرمایش المنتی و به لطف تعبیه سنسور الکترونیکی تست مداوم، فرایند برشته کردن نان را برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن مجهز کرده است. بنابراین خیال شما برای تهیه نان تُستی باکیفیت و مطابق میل خود آسوده خواهد بود. همچنین سنسور دما و تایمر با کنترل الکترونیکی زمان برشته کردن را به طور خودکار بر اساس نوع نان تنظیم می کند. 

تعداد درگاه قرارگیری نان در توستر 42394 گاستروبک 1 عدد است که امکان قرارگیری دو قطع برش نان در خود را دارد. توستر 42394 با شکاف بلند، محفظه نان تست بسیار عمیق (26 سانتی متر) و قسمت بالایی برای ترد کردن نان، کروسانت و نان باگت و نان همبرگر مناسب می باشد ،

تعداد 5 برنامه نان تست برای نان سبوس دار، نان سفید، نان شیرینی، نان چند دانه و نان میوه ای

همچنین می‌توانید میزان برشته شدن نان را در 7 سطح متفاوت به مقدار دلخواه خود به وسیله کنترلر تعیین کنید. عملکردهای این توستر علاوه بر برشته کردن نان شامل یخ زدایی از نان منجمد و همچنین گرم کردن مجدد نان و برشته کردن نان نیز می‌شود.

شما با استفاده از  دکمه Stop خواهید توانست فرایند دستگاه را در هر زمان دلخواه متوقف کنید. در صورت گیر کردن نان در داخل دستگاه، سیستم ایمنی به کار رفته در آن اقدام به قطع فعالیت و خاموشی دستگاه می‌کند. 

وجود سینی کشویی جمع کننده نان نظافت توستر گاستروبک مدل 42394 پس از هربار انجام فرایند را به آسانی امکان‌پذیر کرده است. 

تعبیه محفظه ذخیره‌سازی کابل برق موجب شده با تعیین میزان طول موردنیاز از سیم و قرارگیری مابقی آن در این محفظه، نظم و همچنین ایمنی قرارگیری دستگاه در محیط استفاده از آن برقرار شود. برخورداری از پایه ضدلغزش از حرکت توستر در حین انجام فرایند جلوگیری می‌کند.

مشخصات کلی
تعداد درگاه قرارگیری نان
1 عدد
قابلیت تنظیم حرارت
کشوی جمع آوری خرده نان
نمایشگر
قابلیت یخ زدایی
قابلیت قطع خودکار
دکمه توقف عملیات
توان مصرفی
1500 وات
سایر مشخصات
- دکمه برای بالا بردن نان
- قابلیت گرم کردن مجدد
-دکمه توقف با نشانگر LED
-دکمه یخ زدایی با نشانگر LED
- قابلیت حرارت بخشی به طور یکنواخت
- دارای پایه جهت گرم کردن نان گرد و کلوچه
- سنسور الکترونیکی جهت ثابت نگه داشتن دما
-- دکمه کنترل چرخشی با ۶ حالت کنترل میزان برشته شدن نان
- دارای سه عملکرد : قابلیت یخ زدایی – گرم کردن مجدد – برشته کردن نان
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه
2 کیلوگرم
ابعاد دستگاه
41 × 15 × 19.5 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...