توستر گاستروبک 42397

Gastroback Toaster 42397

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تعداد درگاه قرارگیری نان: 2 عدد
  • قابلیت تنظیم حرارت: دارد
  • کشوی جمع آوری خرده نان: دارد
فروشنده فروشنده: باری بام
آماده ارسال ناموجود
رنگ: استیل
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

 بررسی توستر گاستروبک مدل 42397

این توستر پ با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک مشکی تولید شده است. توان مصرفی این دستگاه 950 وات است و در مدت زمان کوتاهی می تواند دو عدد نان تست و یا دو برش از نان های مختلف را گرم و برشته نماید. 

توستر گاستروبک مدل 42397 دارای 2 جایگاه قرار گیری نان می باشد که دارای توان مصرفی 950 وات است و تقریبا برای خانواده های 2 تا 4 نفره مناسب می باشد. 9 مرحله تست کردن نان این امکان را برای شما فراهم می کند که نان تست خود را از نرم ترین تا برشته ترین حالت تهیه کنید. دهانه ورودی دستگاه به اندازه کافی پهن است و شما می توانید توست های نان باگت و همبرگر را نیز داخل آن قرار دهید. 

برای توستر Gastroback مدل 42397 دو درگاه قرارگیری نان طراحی شده است. برای استفاده از این دستگاه می توانید نان ها را داخل درگاه قرار داده و به کمک اهرمی که در سمت راست قرار دارد آن ها را به سمت پایین هدایت کنید تا توسط المنت های حرارتی دستگاه گرم شوند. 

در قسمت جلوی توستر مدل 42397 گاستروبک کلیدی برای روشن و خاموش کردن دستگاه و همچنین تنظیم حرارت در نظر گرفته شده است. در این قسمت کلیدهایی نیز برای یخ زدایی و همچنین گرم کردن دوباره و توقف عملیات طراحی شده است. 

هنگامی که درجه حرارت دستگاه را تنظیم می کنید، چراغ های نشانگر LED در این قسمت میزان آن را به شما نشان خواهد داد. در قسمت بالای توستر گاستروبک Gastroback مدل 42397 پایه ای از جنس استیل تعبیه شده که با استفاده از آن ها می توانید نان های حجیم مانند کلوچه و یا شیرینی را گرم نمایید. 

زیر توستر نیز یک سینی فلزی برای جمع آوری خرده های نان قرار دارد که می توان آن را به صورت کشویی بیرون آورده و پس از تخلیه در جای خود قرار داد. 

مشخصات کلی
تعداد درگاه قرارگیری نان
2 عدد
قابلیت تنظیم حرارت
کشوی جمع آوری خرده نان
نمایشگر
قابلیت یخ زدایی
قابلیت قطع خودکار
دکمه توقف عملیات
توان مصرفی
950 وات
سایر مشخصات
- قابلیت گرم کردن مجدد
- قابلیت حرارت بخشی به طور یکنواخت
- دارای پایه جهت گرم کردن نان گرد و کلوچه
- سنسور الکترونیکی جهت ثابت نگه داشتن دما
- خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان
- دکمه کنترل چرخشی با ۹ حالت کنترل میزان برشته شدن نان
- دارای سه عملکرد : قابلیت یخ زدایی – گرم کردن مجدد – برشته کردن نان
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه
1.6 کیلوگرم
ابعاد دستگاه
25 × 18 × 19 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...