توستر گاستروبک 42398

Gastroback Toaster 42398

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تعداد درگاه قرارگیری نان: 2 عدد
  • قابلیت تنظیم حرارت: دارد
  • کشوی جمع آوری خرده نان: دارد
فروشنده فروشنده: باری بام
آماده ارسال ناموجود
رنگ: استیل
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیفیت محصولات گاستروبک

محصولات گاستروبک مانند دیگر محصولات تولید المان در مجموعه های فوق پیشرفته و دانشگاهی این کشور مورد آزمایشات بسیار سختگیرانه ای قرار می گیرند. همین موضوع باعث شده محصولات برند گاستروبک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به واقع یادآور فناوری و نوآوری کشور آلمان باشند. یکی از دلایل قیمت نسبتا بالای محصولات گاستروبک نسبت به سایر برند ها نیز به کیفیت فوق تصور محصولات آن گره خورده است. با گاستروبک میتوانید مطمئن باشید که یک بار برای همیشه خرید می کنید.

بررسی اجمالی توستر 1500 وات گاستروبک مدل 42398

برند گاستروبک یک برند مشهور آلمانی می باشد که در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارد. گاستروبک با تولید محصولاتی با کیفیت و کارآمد توانسته است محبویبت بالایی در سراسر دنیا به دست بیاورد و توجه همگان را به خود جلب کند. فروشگاه بزرگ آف سیتی در این نوشته قصد دارد به معرفی یکی از محبوب ترین محصولات گاستروبک به نام: توستر 1500 وات گاستروبک مدل 42398 بپردازد. با ما همراه باشید. 

امروزه توستر ها به یکی از محبوب ترین وسایل تبدیل شده اند و طرفداران زیادی دارند. بسیاری از افراد اعتقاد دارند توستر ها زیاد کاربرد ندارد و تهیه آن ها بی مورد است. اما بیایید صادق باشیم، چه کسی از داشتن نان های گرم، تازه و لذیذ موقع صبحانه، نهار یا شام لذت نمی برد و خوشحال نمی شود ؟ توستر های نان، این امکان را فراهم می کند که شما هر لحظه نان های گرم و لذت بخشی را در سفره های خود داشته باشید. به جرات می توان گفت توستر نان گاستروبک مدل 42398، دقیقا همان توستری است که ما ایرانی ها به دنبال آن می گردیم. توان مصرفی بالا و قدرتی معادل 1500 وات، گاستروبک 42398 را به یکی از منحصر به فرد ترین توستر های حال حاضر تبدیل کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی های هر توستر، تعداد جایگاه قرار گیری نان در آن است. توستر 42398 گاستروبک دارای 2 جایگاه قرار گیری نان می باشد. اما این دو جایگا در واقع کار 4 جایگاه را می کنند. بدین صورت که جایگاه قرارگیری نان ها هم طویل می باشد و هم پهنای کافی برای هر نوع نانی را دارد و شما می توانید نان هایی مانند: نان سنگک، نان بربری، نان باگت، نان فانتزی و ... را در آن قرار دهید. بنابرین توستر 42398 برای خانواده های 4 نفره و حتی 6 نفره هم مناسب می باشد.

قابلیت تنظیم درجه حرارت در 9 سطح به شما این امکان را می دهد که نان های خود را مطابق میل خود از نرم ترین حالت تا برشته ترین حال تست کنید و از آن لذت ببرید. همچنین توستر نان گاستروبک 42398 دارای قابلیت گرم کردن مجدد یا به اصطلاح یخ زدایی را دارد که برای نان هایی که در فریزر نگه دارای شده اند بسیار مناسب می باشد. باید به اطلاعتان برسانیم که 42398 توستر گاستروبک دارای دکمه توقف عملیات می باشد که به شما امکان می دهد هر لحظه که مایل بودید کار دستگاه را متوقف کنید، در غیر این صورت دستگاه هنگام پایان کار به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

درنهایت باید به عرضتان برسانیم که توستر 42398، یکی از زیبا ترین توستر های حال حاضر می باشد که بدنه ی آن از جنس استیل ضد زنگ بوده و توجه هر فردی را به خود جلب می کند، قسمت تنظیمات دستگاه با نوری آبی رنگ تزیین شده است و کار کردن با آن را در مکان های کم نور امکان پذیر می کند. 

مشخصات کلی
تعداد درگاه قرارگیری نان
2 عدد
قابلیت تنظیم حرارت
کشوی جمع آوری خرده نان
نمایشگر
قابلیت یخ زدایی
قابلیت قطع خودکار
دکمه توقف عملیات
توان مصرفی
1500 وات
سایر مشخصات
- قابلیت تنظیم برشتگی نان
- قابلیت گرم کردن مجدد
- دارای پایه جهت گرم کردن نان گرد و کلوچه
- قابلیت حرارت بخشی به طور یکنواخت
- سنسور الکترونیکی جهت ثابت نگه داشتن دما
- خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان
- محفظه جمع‌آوری سیم
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه
2.28 کیلوگرم
ابعاد دستگاه
36.5 × 17.5 × 18.5سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...